۴ تیر ۱۳۹۲، ۱:۲۰

پپ گواردیولا به زبان آلمانی:

می‌دانم فشار زیادی روی من است/ تغییر زیادی در بایرن ایجاد نمی‌کنم

می‌دانم فشار زیادی روی من است/ تغییر زیادی در بایرن ایجاد نمی‌کنم

باشگاه بایرن مونیخ که فصل گذشته سه گانه را با هدایت یوپ هاینکس کسب کرد دوشنبه پپ گواردیولا را در حضور خبرنگاران به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم معرفه پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ خبرنگاران بسیار زیادی از نقاط مختلف جهان حضور داشتند به طوری که گواردیولا گفت: باید اعتراف کنم کمی استرس دارم.

سرمربی اسبق بارسلونا که به زبان آلمانی با خبرنگاران صحبت می کرد افزود: بایرن فصل گذشته هر چه جام بوده کسب کرده و بدون شک فشار زیادی روی من برای ادامه این موفقیت خواهد بود. من از این فشار آگاه هستم و این چالش را قبول می کنم، اصلا به همین دلیل است که من اینجا هستم.

گواردیولا 42 ساله که با بارسلونا 14 جام کسب کرد در سال 2012 از این تیم استعفا داد و حدود یک سال را در نیویورک در کنار خانواده اش به استراحت پرداخت. او گفت نخستین دلیل برای قبول هدایت بایرن تاریخ و بازیکنان این باشگاه بودند.

گواردیولا هدایت تیمی را بر عهده خواهد گرفت که فصل گذشته موفق ترین فصل تاریخ خود را پشت سر گذاشته است. او نمی‌خواهد تغییر زیادی در تیم ایجاد کند، البته نیم نگاهی هم به تیم جوانان باشگاه خواهد داشت.

پپ در ادامه گفت: در تیمی که فصل گذشته 4 جام (با احتساب سوپرکاپ آلمان) کسب کرده نیاز به ایجاد تغییر نیست. من تلاش می‌کنم تیم را در همان سطحی که یوپ هاینکس هدایت می‌کرد، نگه دارم. البته هر مربی نظرات و سبک خاص خود را دارد اما من شاید تغییرات بسیار بسیار جزئی در بایرن ایجاد کنم.

کد خبر 2083175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha